marca 07, 2019

Przemijanie




Nie wiem gdzie mi ten czas ucieka.. mamy już marzec..A ja tu ostatnio byłam w lipcu zeszłego roku.
Takiej przerwy w nadawaniu jeszcze nie miałam.
Zdziwiłam się dzisiaj jak odpaliłam Bloggera.. a tam w statystykach jest ruch... codziennie ktoś tu zagląda.. mimo, że mnie nie ma tak długo.
Dało mi to do myślenia.
Muszę się zmobilizować i znowu dla Was tworzyć i pokazywać tutaj to co robię.
Lubiłam tego bloga, był dla mnie pamiętnikiem. Próbowałam podążać za trendami - nie wyszło.
Ale dzisiaj kupiłam sobie farby akrylowe.. po wielu latach spróbuję coś nimi malować.To był mój prezent dla siebie na dzień kobiet. By znowu poczuć powiew nowości.  Lubiłam malować na płótnie  (mino, ze nigdy jakoś super nie malowałam-wręcz byłam przeciętna)



A tu taka karteczka z okazji roczku:)

Kartka ręcznie robiona na roczek dla chłopczyka

Kartka z balonem
Jest na niej dużo kwiatów.

Niedźwiadek, hippopotam, jelonek


1 komentarz:

  1. Piękna i bardzo romantyczna kartka.
    Masz rację, ja też traktuję bloga jak pamiętnik. Tu piszę troszkę o tworzeniu, o tym gdzie bywam na warsztatach. Ostatnio zaczęłam pisać o podróżach. Czasem przeglądam co napisałam kiedyś. Myślę, że warto 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger