maja 23, 2019

Różowa kartka na roczek

Hej hej hej:)

U Was tez jest tak paskudnie? Bo tu u mnie to jest katastrofa... jest tak brzydko, że już w depresję wpadam.. Jak kochałam maj, tak w tym roku go nie lubię! 
Marzę o wyjeździe gdzieś, gdzie jest ciepło i słoneczko świeci. Moje pokłady serotoniny się już wyczerpały. 

Proszę wyślijcie mnie i innym w podobnym nastroju troszkę słońca:) 

 Ja go Wam też spróbuję posłać.
A słońce można wysyłać w inny sposób, przez słoneczną wesołą kartkę dziecięcą na roczek dla dziewczynki:) Taka kartka pełna cudnego różowego koloru każdemu poprawi humor. Jest w niej kolorowany przeze mnie akwarelami stempelek MOS:) jeden z moich ulubionych na roczek. 





2 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger