marca 11, 2019

Kochanej Mamie

Kiedy chcesz powiedzieć milion słów, a nie potrafisz...
Kiedy chcesz komuś okazać uczucie a nie wiesz jak...
kiedy chcesz powiedzieć najbliższej osobie dziękuję...
kiedy chcesz okazać jak jesteś wdzięczny, że jest blisko..
Przelej to na papier.. przez papier.. zrób kartkę taką  z serca.. taką jaką wiesz, że sama/sam byś chciała/chciał dostać..

Miks Piątku Trzynastego i Mintay

 Kartka dla Mamy musi być wyjątkowa. Dla mojej Mamy..
Im ja  jestem starsza tym bardziej doceniam jej obecność. :*

Kartka jest bardzo warstwowa, z cudownymi różami herbacianymi wyciętymi z arkusza do wycinania Mintay Papers. Serwetka w tle nie zakurzony zestaw dziurkaczy Marthy Stewart.. Zestaw, który był moim pierwszym, od którego zakochałam się w tych dziurkaczach. Napis na kartce pochodzi z wykrojnika polskiej firmy Rosy Owl- tną jak żylety, a chińskie podróbki to zło...




Stonowane kolory i warstwy
Róże, kawa, kominek
Kartka urodzinowa

3 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger