marca 11, 2016

Collette

Hej,
 chciałam Wam dzisiaj pokazać kartkę ze stemplem z najnowszej kolekcji Julie Nutting- Collette.  Jest to moja ulubiona lalka z najnowszej kolekcji. I jako jedyna z dużych lal pasuje na kartkę kwadratową! Moja jest bardzo słodka i dziewczęca.
Kolorowałam ją kredkami Mondeluz - zesatw 48 kolorów- idealny wyjazdowy zestaw, mały i poręczny a kolorów w sam raz:)
Papiery tu Piątek 13, kwiatuszki to chipboard  MME Hello Gorgeus.

 Ta kartka jest moją pierwszą na nowym mieszkanku. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak dobrze mi się ją robiło. Ale każdy szmer papieru sprawiał, że słuchałam czy nikt nie idzie. 
Ciekawe kiedy mi to minie. 

 Kartkę zrobiłam dla Scrap Shop i tam znajdziecie ten stempel. :)  




3 komentarze:

  1. Beautiful! Your coloring us great and I like the background selection.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! Your coloring us great and I like the background selection.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger