kwietnia 11, 2015

Rózowe roczkowe zaproszenia

Hej, dziś mój dzień w goScrapie:) I zrobiłam z najnowszych kolekcji dwa  totalnie różowe zaproszenia na roczek- ale wzory są tak uniwersalne, że nie muszą być tylko roczkowe:) Inne kolory papierów i będzie pięknie na każdą okazję:) Te zaproszenia są bardzo w tzw. stylu clean & simple, inne od powszechnie spotykanych:)
Na jednym z nich użyłam najnowszych motylków Marianne Design.. muszę mieć drugie z tej serii są mega fajne:D
Na blogu goScrap znajdziecie informację jakich papierów użyłam.





1 komentarz:

  1. Oba świetne, tak jak mówisz - są takie inne od tych spotykanych zazwyczaj :) Zwłaszcza to pierwsze mi się podoba, jest takie...energetyczne! :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger