stycznia 22, 2013

Ramka dla Dziadków

Jestem wzruszona, dzisiaj przekroczyliście 10 000 wejść na bloga:D  Wiem dla niektórych to jest mało, a dla mnie ogromna ilość.
Dzisiaj jest Dzień Dziadka o nim też nie wolno zapominać..
Moje dzieciątko dla drugich dziadków też coś sama zrobiła:) Odbiła łapkę na papierze a mama to wykorzystała:) Dodała różę, listeczki od Kasi;) Pod spód ramkę pomalowaną białą farbą, a w niej moje ukochane zdjęcie Mary na papierze z bloczka Love Story:)  Łapka od Mary jest potraktowana glossy
i ma super połysk:) Taką ramkę zrobiłam po raz pierwszy i na pewno nie ostatni:D  Dlatego zgłaszam ją na wyzwanie: Wyzwanie #56 - Spróbuj Czegoś Nowego




6 komentarzy:

  1. Śliczna, ale masz świetne pomysły na współtworzenie z Córeczką :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna pamiątka! dziadkowie napewno się wzruszą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocza ta ramka, jak świetnie wkomponowałaś tę słodką łapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, urocza i pomysłowa rameczka, wspaniała pamiątka i do tego wykonana we dwoje!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł! Ramka śliczna, a z tą rączką bardzo wzruszająca;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger