stycznia 17, 2016

Skrzyneczka z Wood&Crafts

Cześć:) 
Dołączyłam do zespołu Wood&Crafts.
 Farby kredowe odkryłam całkiem niedawno. Ale pokochałam je miłością pierwszego... dotyku;). Dlaczego dotyku? Bo to Marta dała mi do rąk jedno z jej cudeniek.. i ta struktura  farby w połączeniu z woskiem była jak skórka z brzoskwini.. aa.. i przepadłam. 
A teraz pora, już na moją inspirację. Jest skrzynka z wycinanym laserowo imieniem ze sklejki, według mojego projektu.
Normalnie to napis pomalowałabym pierwszy. Ale nastąpiła niespodziewana katastrofa.. znalazłam go w strzępach.. bo synek dopadł go w swoje małe łapki. I dopiero po przyklejeniu na czystą skrzynkę( gdzie w czasie klejenia składałam napis) , mogłam malować całość. Wyszło bardzo shabby, ale i zarazem słodko. 
Tak jak chciałam by pasowało dla małej dziewczynki. Bo to skrzyneczka na spineczki do włosków. 
Użyłam tutaj: Vintage Casa Blanka  i Heliotrope plus wosk bezbarwny. 




2 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger