października 15, 2015

Pierwsze zimowe

Hej, długo opierałam się świątecznym pracom..  Dziś pokaże Wam  dwie kartki i jedna 15 centymetrowa gwiazda do zawieszenia. O dziwo oprócz czerwieni w tym roku będą u mnie kartki beżowo-zielone.Ale nowa kolekcja Lemoncraft jest w takiej cudnej kolorystyce, że musiałam ją już przerobić;) Pierwsza kartka powstała na naszym spotkaniu scrapowym, które opisałam w poprzednim poście.

Jak pamiętacie stempelek kolorowałam na wakacjach:) Czyli długo czekał zanim wsadziłam go na kartkę;)
Druga praca to zawieszka. Jest na niej bardzo bogaty wianek, wykonany z koralików, olszynowych szyszek, mnóstwa czerwonych kulek jarzębin i innych dekoracji. 
Do tego piękny kraciasty papier.

 
Trzecia to kartka w kształcie koła. 
Nawiązująca do kształtu bombki.
Z gotowym obrazkiem do wycinania z aniołkami, 
oraz ręcznie robionym kwiatem oszronionym brokatowymi płatkami. 
 

A boskie serduszko dostałam od Marty:)
Po materiały wysyłam Was na blog  Lemoncraft.

A dziś na fanpagu Werciakol osiągnęłam magiczną liczbę 500 lajków strony!! Zachęcam Was do kolejnych.

3 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger