czerwca 29, 2015

Clear and simple z kolorowanką.

Miał być dzisiaj inny post, ale wczoraj odważyłam się na coś co muszę Wam dzisiaj pokazać;) Pierwszy raz  zrobiłam kartkę z kolorowanką, która jest całością. Poza kolorowanką jest tylko sznurek, zawieszka, papier kraft, perełki i baza. Stempel  wydrukowałam na papierze akwarelowym dociętym już do odpowiedniego wymiaru i bardzo ostrożnie kolorowałam. Ciężko mi było jak nie wiem, bo ja lubię rozmach:D Ale efekt mi się naprawdę podoba. Jest prosto, czysto ale elegancko i z klasa. Myślę, że zrobię takie zaproszenia ślubne:) Stempel pochodzi z Etsy.





12 komentarzy:

  1. Z bliska jeszcze ładniejsza niż z daleka :)
    Miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ;)

    Takie zaproszenia będą na pewno fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach cudna para!!!! A karteczka fantastyczna! Super Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Majstersztyk! wspaniałe zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!! Subtelne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej widziałam już tą karteczkę na FB. W końcu znalazłam troszkę czasu by przyjrzeć się jej nieco bliżej i muszę przyznać że jest niesamowita. Najbardziej podoba mi się jak genialnie wszedł Ci welon i to przepięknie imituje lekko przeźroczystą naturę tej części garderoby. Niesamowite

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger