lipca 14, 2012

Bielsko

 W czwartek, mając urlop od dziecka i męża mogłam pojechać do Bielska na spotkanie. Z tą wielką torbą wyglądałam dość dziwnie, ale co tam;) Te spotkanie było bardzo owocne. Udało mi się zrobić dwa scrapy i ATC. W sali pełnej śmiechu i rozmów naprawdę fajnie się działało:D Nie miałam czasu nawet zjeść, a sałatki
i ciasteczka tak korciły co dziewczynki dla nas zrobiły.. eh.. Bardzo żałuję, że musiałam uciekać tak  wcześnie bo na pewno zrobiłabym jeszcze jednego scrapa. Dziewczyny dziękuję Wam za organizację tego spotkania i za cuudne towarzystwo:D Cieszę się,że mogłam poznać nowe osóbki: Choco,Paollę, Anię i Agatę:) A... bym zapomniała.. i wylosowałam piękne ATC  od Ewci:D

Moje ATC, zdjęcie z telefonu i kolorki się rozjechały:( Ruda kolorowana zwykłymi tuszami kreślarskimi

ATC Ewy:D

Zakupowy szał:D
Proces twórczy
Czatowanie na obrazki na które się nie załapałam:(
Działam:D


Od tworzenia mam poświatę nad głową:D

5 komentarzy:

  1. Ale świetne!! Tylko nie wiem co najpierw chwalić, prace czy atmosferę, bo na zdjęciach absolutnie wszystko wygląda bajecznie i na pewno takie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj! Było czadersko! Scrapy świetne ,fajnie że mogłam sobie porozmawiać z tobą o kolorowaniu,Fajne patenty masz,na pewno wykorzystam niektóre.Cieszę się że ATC się podobało! I mam nadzieję że spotkamy się niebawem.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak pięknie! A jak Ruda moja miła prześlicznie pokolorowana! :)))
    Wzruszyłam się :)***

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger