grudnia 16, 2011

troszkę historii:)


To jest przed ostatnie zdjęcie z brzuszka:)

Zajączek dla M.:


Pierwsze zdjęcie z brzuszka(wcześniej mamy film;)
 To są moje wypociny zdjęć Marysi jak była w brzuszku:) Strasznie się z nich cieszę:) fakt nie są za pięknymi scrapami ale moimi zupełnie pierwszymi:) Dawno nie sprawiało mi nic takiej przyjemności jak robienie tych plansz. Postanowiłam, że schowam je do pudełka i jak M. urośnie dostanie je w prezencie. Muszę odbić jej rączkę teraz i obciąć troszkę włosków. Zając był jej pierwszą maskotką którą dostała:) uszyłam go. To jest jak dla mnie mój debiut w szyciu, wcześniej unikałam tego jak ognia ponieważ byłam do tego zmuszana.. A teraz to lubię :D i powstały jeszcze 2 zające, lalka, miś i 5 ważko-motyli:) Teraz planuje uszyć podusie w kształcie KOPARY:Di żyrafkę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger