lipca 09, 2014

Julie Nutting

Kiedyś dostałam od Aidy stempel laleczkę Julie Nutting. I tak leżała w pudełku aż do poniedziałku. Bo wtedy właśnie odbył się Live z Gosią S., na którym pokazywała jak wyciągnąć z tych lalek to co najlepsze:) Jak widać efekt, który osiągnęłam zupełnie inny jest niż  Gosi. Ja swoją potraktowałam brutalnie.. rozcięłam ją na części pierwsze;) i jeszcze pokolorowałam:) Duuużo zabawy z tym było:) Ale elekt jaki uzyskałam jest jak dla mnie ok:):)Nie zrobiłam taga.. ale kartkę z tagiem:) I oczywiście zgłaszam ją na konkurs Butikowy:)


 Ze sklepu użyłam:
http://scrapbutik.pl/pl/p/Na-morzu-1/3456
http://scrapbutik.pl/pl/p/Perelki-Kids-Fun/3557
http://scrapbutik.pl/pl/p/Zestaw-Roz-i-Blekit-Chalk-Niepermanentne/2899    (biały tusz)
http://scrapbutik.pl/pl/p/Slodko-kwasny-pad-15x15cm/2232

Gosiu dziękuję, za ten pokaz:)




17 komentarzy:

  1. rewelacja, jest śliczna. Zachwycam się. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prima Dolls Stamp sa wspaniale. A kartka jest SWIETNA . Smiala kolorystyka. Gratuluje.









    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! spódniczka wyglada jakby zaraz miała się poruszyć, jakby można ją było chwycić za rąbek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNA, to mało powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj Wercia ja się zakochałam !! jest piękna, niesamowite połączenie kolorów, warstw i chyba Twoje szaleństwo, bo taka cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowna, piękne kolory, super efekt 3d, wyszło bosko po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna kartka - piękna kolorystyka i coraz bardziej zakochuję się w tych stemplach :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest po prostu rewelacyjna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna! Moja faworytka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka! Świetna kolorystyka i kompozycja- taka z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  11. No po prostu oczu nie mogę oderwać od tej lalusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wykorzystałaś możliwości tego stempla. To najładniejsza lala jaką widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna! Przepięknie pokolorowany stempelek!!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger