maja 15, 2017

Akwarelowe pankejki

Hej, z natłoku zadań, musiałam sobie zrobić mały reset. 
Dla mnie takim resetem jest dobry film i akwarele. 
Dlatego dzisiaj nie ma kartki. Jest kolejny obrazek do kuchni. 
planowałam turkusy.. wyszedł.. sami zobaczycie:) 
Inspiracją niego była fotografia z Insta. 
I jak widzicie poszło mi wszystko nie tak. 
Walnęłam kompozycję, i proporcje. Dlatego zamiast iść w realizm poszłam w ilustrację. Czasami błędy warto przekuwać w nową wartość. Bo czasami wychodzi coś całkiem fajnego. 

Najbardziej podobają mi się same naleśniki- które myślałam, że położę.

Malowałam na papierze Koh-i-Noor  popAqarelle.
Użyłam Białych Nocy i moich nowych perłowych farbek Gansai Tambi.
Kontury to oczywiscie  moje ukochane Faber-Castell Ecco Pigment.  






Pozdrawiam, Weronika.

3 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger