stycznia 24, 2018

Wróżkowa Jedyneczka

Ta wróżka to jeden z tych stempli, który użyłam tylko raz góra dwa przez całe 6 lat mojego blogowania. 
Nie dla tego, że  jest niefajny czy coś. Tylko nie zawsze mi pasował. 
Ale na tej kartce musiał się znaleźć. Kartka w kształcie jedynki to jeden z moich ulubionych motywów. Ona zawsze dobrze wygląda! I taka wróżka jak sobie na niej przysiądzie jest rewelacyjna. 
 Kolorowałam ją  farbami - Białe Noce i cudowne Gansai Tambi perłowe.

A stempel to  oczywiscie MOS :)(wiecie, że to moje ukochane stemple;)
Teraz kilka postów będzie miało gorsze zdjęcia- robione na szybko(czego bardzo żałuję)
iw bardzo słabym świetle. Bardzo mnie to boli, bo prace na nich są fajne.
I jest mi wstyd teraz przez te zdjęcia. 






12 komentarzy:

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger