kwietnia 05, 2017

Dla chłopca

Ostatnio przywoływałam wiosnę.. a teraz już jest pełną parą. 
 Tu cisza, a ja ciągle działam. 
Zrobiłam metamorfozę stolika- pokażę go Wam tutaj:) 
Kto zagląda na Insta ten wie, że ciągle działam;)  Co chwilę zdarza mi się robić jakieś relacje na żywo, takie spontaniczne. I bardzo się cieszę, kiedy się udzielacie.
Kartki tez jakieś robię, ale to już nie to co kiedyś.  
Ilość nie powala;)
Dlatego dzisiaj taka słodka dziecięca ze stempelkiem do kolorowania.- czyli taka jak najbardziej lubię. 
Z kolorowanym kredkami Albrecht Durer  Faber-Castell stemplem LOTV.
Papiery to oczywiscie Lemoncraft.
Tekturki Scrapiniec.
Wykrojnik napis CraftPassion
Kwiatki Primy i WOC.




Buziaki Weronika-Werciakol.

4 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger