lutego 14, 2018

Walentynkowy Teddy+ freebies.

Tydzień temu dostałam do testowania nowe kredki Faber- Castell:
 Goldfaber Aqua i Goldfaber.
Tydzień to teraz dla mnie zdecydowanie za mało by móc Wam już napisać o nich jak najwięcej.. 
Dzisiaj będzie tylko to co udało mi się zrobić. Szybką karteczkę ze stempelkiem, moim goldenkiem Teddim. 
 I ten stempelek mam dzisiaj dla Was do pobrania. Obiecuję Wam, jeszcze mały tutorial z kredkami w roli głównej, będą porównania kredek i rysunki:) Tak będzie ostro:)
A wracając do kartki, to tylko papier akwarelowy i kredki.
Na kartce do zrobienia tła również  wykorzystałam nowe kredki Goldfaber Faber-Castell, |
które dostaniecie tutaj:

https://www.sklepfc.pl/artykuly-artystyczne-faber-castell/kredki-dla-artystow-faber-castell/kredki-goldfaber


Pokolorujcie go i dobrze się bawcie:)
Pozdrawiam, Werka;)

22 komentarze:

  1. Śliczny piesek ! Czekam na obiecany post ,bo mam zamiar zakupić sobie jakieś akwarelkowe kredki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak masz jakieś pytania to napisz:)

      Usuń
  2. I jeszcze podsyłam pracę z Twoim renkiem- dziękuję za możliwośc skorzystania z freebiska:-) https://hubka38.blogspot.com/2018/02/grudniownik.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, że podzieliłaś się linkiem:D Wspaniale kolorujesz!

      Usuń
  3. Słodki, ale czy kolorowanie będzie łatwe? przymierzymy się :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to wygląda, a o tych kredkach nie słyszałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Te kredki to nowość, ich premiera była na targach we Frankfurcie 27-31.01.2018r. Czyli świeżynki straszne:D

      Usuń
  5. Ale uroczo, słodki ten piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek slodki a kartka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam Twoje rysunki, a na kartce wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger