stycznia 14, 2018

Roczkowy chłopiec z 2017

Hej, kartka z Walcem wiedeńskim nawet przypadła Wam do gustu:)
Super, bo naprawdę była dla mnie niemałym wyzwaniem. 
A dzisiaj pokażę Wam kolejne moje zeszłoroczne wyzwanie. 
Portret chłopca- Roczniaczka.
Ja nie potrafię rysować dzieci... tak.. ta co pokolorowała ich chyba z tysiąc.. 
Serio nie potrafię. 
Własnych dzieci nie mam odwagi nawet naszkicować.. 
A niby z natury najlepiej.. ale jak, jak one wiecznie się ruszają.. i to o180stopni.. 
Rysunek rysowałam bite kilka dni.
Na papierze już barwionym Cansona format A4 .
Oczywiscie posługiwałam się tutaj Polychromos Faber- Castell.
 To są ostatnio moje ukochane kredki do rysowania. I nie wiem czy to się szybko zmieni. Przepraszam Was za zdjęcia, nie miałam jak zrobić lepszych:(



Pozdrawiam, Werka:)

6 komentarzy:

  1. jestes bardzo zdolna! Przepiękna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca, a nie łatwo jest narysować dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęka mi opada jak widzę takie dzieła. Chcę zaprosić Cię do małej blogowej zabawy. Wszystkiego dowiesz się w moim najnowszym wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo zdolna. Uwielbiam Twoje prace <3
    Może warto pomyśleć nad grafiką komputerową? Mogłabyś np. tworzyć plakaty, które następnie jakaś firma by drukowała (np. zobacz w raprotechnice).
    Szkoda, aby taki talent się marnował. Mogłabyś robić rzeczy na dużą skalę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger