stycznia 22, 2018

Hurra!! Na Koniku

Mieliście w dzieciństwie konika na biegunach?
Moje dzieci miały strasznego osła(którego  bardzo nie lubiłam).. Na szczęście już z niego wyrosły:D hehe
Ja podobno też miałam takiego konika na biegunach, ale nie potrafię go sobie przypomnieć.. Gdzieś przez mgłę mam jakieś przebłyski, że był. Za to prawdziwe koniki uwielbiałam i nadal je lubię... chyba dziewczynki już tak mają:).
Bo kartka ta była skierowana dla dziewczynki, dla której świat bez koników  jest  smutny.. Ma dopiero 3 latka, a koniki są wszędzie! Dlatego musiał się znaleźć jakiś na kartce:D

A  pamiętacie takie swoje ukochane rzeczy z dzieciństwa? :) Moja to chyba taka nietypowa... ogromna huśtawka na ogródku mojej babci.. nadal stoi ale lepiej się na niej nie huśtać..






12 komentarzy:

  1. Wow! Piękny! Nie wiem czy to sama rysowałaś, czy tylko kolorowałaś stempelek, ale jestem pełna podziwu dla kolorystyki i precyzji.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest superancka!
    A ulubiona zabawka z dzieciństwa......hmmmmm.....no, koniki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D Widzisz to Tobie tez by pasowała:) hehe

      Usuń
  3. Jaka słodka ta kartka, śliczna jest :)
    I u mnie mieszkał konik na biegunach. Jako dziecko uwielbiałam te zwierzęta, do dzisiaj pamiętam przepiękną tapetę, jaką miałam w pokoju, oczywiście była w konie, kolorowe w dodatku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jak super, że też o tym opowiedziałaś:) Ja pamiętam, że miałam mój ukochany sweter z koniem:D

      Usuń
  4. Przeurocza karteczka :))).
    Ja co prawda w dzieciństwie nie szalałam jakoś szczególnie za konikami, ale na stare lata mi to przyszło - maluję i rysuję konie z ogromną przyjemnością :). Natomiast dzieciom oczywiście kupiłam konia na biegunach, z własnej inicjatywy zresztą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) cudownie je rysujesz i malujesz:) dziękuję, że tu do mnie zaglądasz:)

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten stempelek:) Zrobiłaś z nim cudowną karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam z myslą o tej kartce:) I pokochałam:D dziękuję:D

      Usuń
  6. Piękna kartka, ja także uwielbiam wszelkie koniki. Co do zabawki, to mam maskotkę, która ma 24 lata:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ale ekstra z tą przytulanką:D w sumie... ja moje kredki mam z 16 lat:D hehe i moimi Barbie bawi się moja córa:)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger