sierpnia 17, 2017

Turkusowo- craftowo-złota 20-stka.

Jak Wam mijają wakacje?
Będziecie mieli dużo pięknych wspomnień?
A może zdjęć? Może warto zrobić z nich album? Chociażby taki harmonijkowy..
Tak, to mówię ja.. ta co w życiu zrobiła jeden album zwykły i dwa harmonijkowe(takie same).
Nie umiem się zabrać by jakiś zrobić.
Za to kartki nadal robię. Czasami zdarza mi się  pokolorować jakiś stempel(coraz rzadziej ale jednak.!)
Tkwię sobie tutaj na boczku, wpadam co jakiś czas i pokażę coś. Bo wiecie ostatnio ta postprodukcja zdjęć strasznie mnie nużyła. Robię zdjęcia i tyle. A czasami nawet nie robię. 

Tej kartce postanowiłam zrobić fotki, nawet je obrobić i napisać ten post!. O mamo, ale to jest dla nie ostatnio wyczyn... jejku już wiem czemu filmów nie nakręcam.. jak ja bym jeszcze miała siedzieć i to montować.. nie nie nie.  Niestety cierpliwa to ja jestem tylko do rysunków.


Kartka dzisiaj ma w sobie powiew młodości , ale zarazem jest bardzo kobieca. W sam raz dla 20letniej kobiety.
Ze stemplem Stampingbella Uptaown Girl, pokolorowanym akwarelami Białe Noce.
Papiery użyte tutaj to LemonCraft Gossamer Blue.



5 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Śliczne kolory, warstwy, dodatki... Bardzo dziewczęco i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta kartka, bogata w detale, ale ładnie, przemyślanie skomponowana:)
    Osobiście robię mnóstwo zdjęć, ale rzadko je wywołuje;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger