maja 24, 2017

Komunii czar

Sezon komunijny ma się ku końcowi,  a ja nie pokazałam wszystkich kartek.
Kilka jeszcze będzie, ale dzisiaj tylko jedna.
Oczywiscie z kolorowanką.

Coraz mniej czasu mam na nie.Jest to bardzo czasochłonne. Często jedną kolorowankę koloruję 2-3 godziny. Wyciągam wszystkie kredki na biurko i koloruję. A potem nie chce mi się tego chować;)
Jejku jakie to jest bałaganiarskie;) Jeszcze jak dojdą papiery, kwiatki i inne rzeczy to nagle jest tego GÓRA.. i nie widzę blatu;)





7 komentarzy:

  1. Cudownie Ci to wyszło:) Dziewczynka jest przecudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka a stempelek pokolorowany fantastycznie.
    Cóż, ręczna robota zazwyczaj jest czasochłonna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita, cudna i wspaniała ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka. Ten Stempelek to nieosiągalne marzenie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger