maja 12, 2017

Chrzest- z rameczką

  Witajcie w ten burzowy czas.
Słoneczko w końcu wyszło- ale przyniosło ze sobą burze.
Dobrze, że net działa;) 
Ostatnia moja kartka ta z narysowanym przeze mnie stemplem bardzo się Wam spodobała:) Bardzo się z tego cieszę.
Mam dzisiaj dla Was Kartkę na Chrzest. Ze stempelkiem, który nie cieszy się takim powodzeniem jak inne.
To nie jest typowa kartka jak na mnie. To kartka gdzie chciałam prostych czystych form- jak Monia;) Nie wiem czy mi wyszło. Ale zrobiłam ją dawno. I wtedy nie wydawała mi się ok. Ale teraz w sumie to podoba mi się. Czasami każdej z nas jest potrzebne odejście od swojego klasycznego stylu. 

Stempelek to MOS. Kredki Faber Castell Albercht Durer. A rameczka CraftyMoly. Papier to Galeria Papieru i UHK.

Buziaki, Weronika.

4 komentarze:

  1. Dobrze, że do niej wróciłaś, jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mnie inspirujesz nieustannie, cieszę się, że ja mogłam troszkę zainspirować Ciebie :) Śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bobo:) Kartka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger