czerwca 17, 2016

Jedna z komunijnych

Powolutku do Was wracam, mam dużo zaległości. 
Bo prac o dziwo troszkę zrobiłam. A dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę z kolorowanką, ale ta kolorowanka to nie jest taka byle jaka. To jedna z kilku ilustracji do kolorowania wycięta z papieru do scrapowiania. Kupiłam ten arkusz w Scrap.com.pl i ta dziewczynka mimo, że nie taka oczywista w tym temacie, idealnie mi wpasowała mi w klimat komunii. 
Papiery to oczywiscie cudna soczysta kolekcja Lemoncraft ♥ Everyday Spring uwielbiam:D 
I napis z Craftpasson:)




3 komentarze:

  1. Śliczna praca ! Z niecierpliwością czekam na więcej :)
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem że ciężko mi było wyobrazić coś oryginalnego nietypowego w temacie Komunijnym. Naprawdę,zaskoczyłaś mnie!
    wszystko mi sie podoba: i styl,i kolorystyka,ale przede wszystkim koncepcja)))tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem że ciężko mi było wyobrazić coś oryginalnego nietypowego w temacie Komunijnym. Naprawdę,zaskoczyłaś mnie!
    wszystko mi sie podoba: i styl,i kolorystyka,ale przede wszystkim koncepcja)))tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger