lutego 29, 2016

WARSZTATY Z KOLOROWANIA CRAFTWAWA- RELACJA

Hej,
dzisiaj zapraszam Was na relację z moich pierwszych warsztatów z kolorowania kredkami akwarelowymi, które prowadziłam w czasie Craft Wawa 27.02.2016 w Warszawie. 



Było to mega inspirujące doświadczenie i bardzo pozytywnie dające mi kopa do działania.
Poprowadziłam je  we współpracy  z  sklepem dla plastyków

http://www.sklepmatejko.pl/


producentem  genialnych kredek:

oraz wydawnictwem Nasza Księgarnia- która wydaje kolorowanki dla dorosłych  pod marką;




Zaczęłyśmy z małym poślizgiem nie z mojej winy.
Grupę miałam bardzo zdolną:) Dziewczyny radziły sobie świetnie.  Czasami woda je pokonywała, ale razem ją okiełznywałyśmy:) Rzuciłam je na bardzo ciężki temat.  Musiały pokolorować dzidziusie. To nie było łatwe.  Każda z dziewczyn dostała pakiet startowy:)


 Dodatkowo każda z uczestniczek miała do dyspozycji zestaw 24 kredek Koh-i-noor.





 Kredek na stole było mnóstwo:D ♥













 Praca jednej z uczestniczek.

Niestety nie mam zdjęć prac uczestniczek, liczę, że dziewczyny się pochwalą w komentarzach:D  Tak nam zleciał czas , że nas już poganiano na koniec;)

Za wykonanie zdjęć dziękuję Magdzie- Mrude i Paulinie:) 


3 komentarze:

  1. Niesamowite doświadczenie. Polecam z całego serducha! :)
    Pozdrawiam , Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa.
    Szkoda, że nie wiedziałem o niej, sam bym chętnie skorzystał..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger