wtorek, 24 lutego 2015

Królewski roczek

Hej, jeszcze wczoraj na blogu Goscap pojawiła się moja inspiracja:) Oj te kartki roczkowe to chyba się do mnie przykleiły:D Ale co tam, ja to uwielbiam:D Bardziej niż ślubne. Ale to chyba od razu widać co?:D Kartka jest oczywiście  z kolorowanką:)  Na genialnych papierach Goscrapu- ludzie dopadnijcie je gdzieś bo warto! I taka mała dygresja na koniec.. czemu moje kolorowanki na fotkach tak źle wychodzą:( one maja tyle przejść i tonów a tu tego nie widać:( Czerwony na płaszczu jest płaski:( mimo, że w oryginale jest na nim z 5 różnych czerwonych:(




http://blog.na-strychu.pl/2015/02/wyzwanie-markery-pisaki-kredki/

poniedziałek, 23 lutego 2015

Relacja z Craft Wawy

Jak zawsze nie brałam aparatu, ale załapałam się na fotki innych;)
Wyjazd na Craft Wawę to była cała wyprawa;)
Wyjechałam już dzień wcześniej, do Marty Piekarczyk:) Tam już się działo:D  testowałyśmy domowe wino wiśniowe i wycinałyśmy sobie wycinanki.. Tak zleciało kilka godzin. Oj było wiele śmiechu. Potem tuż po północy pojechałyśmy do Krakowa na autobus. Tam to życie tętni nawet o 1 w nocy.  Nie spodziewałam się tylu ludzi na dworcu o 1-2 w nocy. Wsiadłyśmy w Polski Bus- miejsca na górze przy szybie- kurde jak tam mało miejsca na nogi- w innych jest więcej. Jako jedyne gadałyśmy;) Ale i nas zmogło. Ciężko się tam spało. Może jakoś tam mi się nazbierało 2  godziny. Dojechałyśmy o 6.30 do Wawy .
 I co tu teraz robić..metrem do centrum, a tam poszukiwanie jedzenia. Oczywiście wylądowałyśmy w Mc  na centralnym, zamiast kawy dostałam wodę.. ale co tam. Potem jazda na miejsce:) Dotarłyśmy to już prawie wszyscy byli.  Potem to już twórczy szał:D Byłam na warsztatach u Aidy. Pudełko się samo robiło- oczywiście narzekać musiałam, posiedzieć w kącie  z nagrzewnicą, testować nowe maski itp. Super było no:)  Mnóstwo spotkań starych znajomych i wiele poznanych nowych ludzi- znanych do tej pory wirtualnie.  Kupić kupiłam prawie wszystko co chciałam- nie było  moich wymarzonych nowych Bloom Girl.. tak strasznie na nie czekałam:( . Wszyscy mieli ze mnie ubaw przez to.. haha bardzo śmieszne...
Ogólnie było mnóstwo ludzi.. wiele znanych twarzy, ale jeszcze więcej nieznanych. 
Co tu jeszcze pisać.. buziaki dla wszystkich:) Fotki od Marty, Aidy i jedno ze Scrap&Art
 A u Marty kręcimy;)
 Jak zawsze schowana za szafą i jedne z nielicznych  bez języka.
 Bo zaraz Cię popsuje;P
Reklama nowego chlapaka;)  oczywiście poleciał przez pół sali;) 

 Ta ekipa jest najlepsza :D
 No przyłapali mnie jednak na jakiś zakupach;)
A tu już powoli wracamy:)
A teraz moje pudło z warsztatów;)



niedziela, 22 lutego 2015

Gościnne występy w Lemoncraft:D

hej, w piątek był dla mnie ważny dzień:) Moje prace gościły w Lemoncraft:D Bardzo fajnie mi się pracowało na tych papierach:) Są mega romantyczne:) A i dodatki świetne:) Zrobiłam  4 prace- 3 kartki i jeden obrazek. Oczywiście musiały być kolorowanki:) W tym moja wymarzona Sophie;D Duuuużo zdjęć;)
















http://blog.na-strychu.pl/2015/02/wyzwanie-markery-pisaki-kredki/
A co tam zgłaszam przy okazji te moje kolorowanki na to wyzwanie;)

środa, 18 lutego 2015

LO do mojej mapki- GOSCRAP

Hej, dzisiaj  w GoScrapie rusza nowe wyzwanie mapkowe- tym razem LO:) Ta mapka jest mojego autorstwa:D Moja pierwsza mapka w życiu:D  Jestem z niej zadowolona:) Mam nadzieję, że się z nią zmierzycie:D Mój scrap jest taki o Piotrze :) Co użyłam? To zobaczcie tu:)






poniedziałek, 16 lutego 2015

50 w fioletach

Choroba zmiotła mnie i dzieci z nóg. Jeszcze ja sama z nimi bo A. pojechał aż do Rumunii..  ale w końcu jutro wróci. Muszę stanąć na nogi do piątku bo Craft Wawa  czeka:D
A dziś kartka w fioletach na 50 urodziny. Mało kiedy u mnie takie kolory.




środa, 11 lutego 2015

Tydzień miłosny w GoScrapie- Mój ślubny scrap

Hej od poniedziałku w GoScrapie mamy tydzień miłosny. Jak wiecie ja lubię kolor czerwony, więc i tym razem musiał się pojawić.  Postanowiłam zrobić scrapa, ze swoim zdjęciem ślubnym:) Nie mam ich dużo, a z sesji to już w ogóle mało- zniknęły w niewyjaśnionych okolicznościach jeszcze u fotografa.. to trzeba mieć pecha. Dlatego do tych co mam podchodzę z czułością i chciałam pierwszy z nich oprawić dość strojnie, z koronkami i tiulami.





Napis forever (Artisan Words- Pink Paislee) jest zrobiony z takiej masy jakby MS można go malować, w oryginale jest biały-ja swój pomalowałam czerwonym tuszem 13@rts, a te czarne literki to świetne naklejki z Netto!! Ciekawe czy będą kiedyś znowu.. Niezapomniane chwile- to tekturka z CraftFun do kupienia: http://sklep-ewa.pl/pl/p/Kreatywne-tekturki-napis-NIEZAPOMNIANE-CHWILE-CF_738/5249