maja 05, 2015

Scrap z Mary i wyzwanie w sklep-ewa.pl

Hej , pisze tego posta 4  raz.. nie chce dać się opublikować.  Zła już jestem nieźle.. dobra.. to próbuję.
W sklep-ewa.pl ruszyło kolejne wyzwanie na scrapa, ramkę obrazek z dzieckiem bliskim  waszemu sercu.
Ja zrobiłam scrapa z Mary moją pszczółka... ostatnio robaki wszelkiej maści to jej ulubieni towarzysze zabaw;)  Z dżdżownicą i jej sałatą  na wycieczkę nawet chciała jechać;)
 Scrap ma dużo warstw, bazą był biały karton a papiery jakie użyłam to Dp Craft.





4 komentarze:

  1. Śliczny - bardzo przyciągnął moją uwagę, taki dziewczęcy i delikatny, fajnie wygląda ten wianuszek:) No i słodka modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scrap -takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna, bardzo dziewczęca praca :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger