września 12, 2013

Z motorem

Strasznie lubię robić kartki gdzie muszę się wykazać .. z ciekawymi wytycznymi. Tutaj miałam zrobić kartkę na 80 urodziny wielkiego fana motorów. Jako, że jubilat jest już w sędziwymi wieku, motor musiał być dopasowany jak i cała kartka do jego lat świetności.. czyli taki klimat lekko retro. Kocham wyszukiwać obrazki ze starych książek, a mój tata jest chomikiem i książki z motorów ze swoich młodzieńczych lat ma nadal:D Skarbnica obrazków. A wracając do kartki to z jednej kolekcji papierów było  by ciężko, ale mieszając kilka można zrobić wszystko! Uwielbiam to:D



2 komentarze:

  1. Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy, ale juz mi się on podoba. Świetne kartki wykonujesz - perfekcyjne w każdym calu. :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger