czerwca 12, 2013

Chrzcielna w błękitach

 Dzisiaj bardzo prosta w układzie ale też w dodatkach kartka na Chrzest dla chłopczyka. Utrzymana w błękitach i bieli. Starałam się nie przeładować, chciałam uzyskać efekt przejrzystości. Takie kartki robi mi się ciężej niż takie na bogato z wielkim polotem. Papiery to Magiczna Kartka- Niewinność, Pastelowa Rapsodia Asicy i Jutrzenka Galerii Papieru, użyłam do jej zrobienia oczywiście kolorowanki MO'S, stempelek z Agaterii.  A te malutkie puchate serduszko to cenny nabytek rodem z Biedronki:) Niebieskich udało mi się 3 arkusze upolować różowych tylko jeden:(

3 komentarze:

  1. Uwielbiam tego bobasa,ja mam wersję z prostymi włoskami :) A serduszka udało mi się tylko upolować jedne różowe :( Śliczna ta karteczka

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger