wtorek, 31 lipca 2012

Małe pifko- męska kartka

http://plytnik.wrzuta.pl/audio/4tB9RgybHo9/02_andrzej_grabowski_male_piwko

Mój mężuś ma dzisiaj urodzinki, a że lubi piwko.. to dla niego MAŁE PIWKO Z TOASTEM:D STO LAT:D I DUŻO PIECZAREK DO WOŻENIA:D a kapselek jest zajawką załącznika;) hehe

poniedziałek, 30 lipca 2012

Dla Lili:)

Kiedy kot śpi myszy harcują.. w tym wypadku ja piszę posta kiedy reszta rodzinki śpi;)
Po zmaganiu z wirusem mogę w końcu coś napisać. Kolejne wykorzystanie papierów Lemonade i The Scrap Cake- połączenie wybuchowe a jednak udane:) Powstał przepiśnik,potraktowany glossy wygląda jakby truskawki dało się zjeść;) SMACZNEGO(oglądania);)
A na koniec pannica która skończyła 10 miesięcy.. jak to leci..aaaa..;)

piątek, 27 lipca 2012

Dziewczynka nr2


 I kolejna karteczka... w czerwieniach i pomarańczach- ciepła i wesoła:). Zgłaszam ją na wyzwanie Scrap Pasji-kolor czerwony:http://sklep-scrappasja.blogspot.com/2012/07/barwy-teczy-czerwony.html
W trakcie jej robienia, przyjechał z trasy mój mąż i stwierdził,że ma wypije sobie piwo..i tak mi się przypomniała szoferska piosenka:D

SĄ!!!!!!!!!!!!!!!

Zainteresowane osoby wiedziały,że kiedyś ten dzień nastąpi:D. Właśnie dzisiaj na półkach Magicznej Kartki pojawiła się kolekcja "Malutkie szczęścia" papierów i dodatków z moimi rysunkami:D To te wszystkie z konturem i  przeszyciami:)(Konik, kwiatki,serca, autko, guziki, wózek itd.) Jestem z tego bardzo dumna i się bardzo cieszę, że ktoś mnie docenił:D. Papiery są cudne i je szczerze POLECAM!!!

czwartek, 26 lipca 2012

Dziewczynka nr1


Kolejna kartka z serii kolorowanych. W odcieniach turkusu i fioletu. Digi stempelek pokolorowany kredkami Caran Dache Pismallo II . Nie mając wykrojnika w odpowiednim kształcie na podkładkę, odrysowuję kształt od jednej wycinanki którą z niego mam.. jakoś trzeba sobie radzić;) Ale ten wykrojnik kiedyś sobie sprawię:D.

wtorek, 24 lipca 2012

Butelka



 Jestem w trakcie wielkiego kolorowania.. Tu zdjęcie na dowód;) Butelka digistempelek- Rysy też jest pokolorowana.
Całkiem fajny teledysk to tej piosenki: Więc chodź pomaluj mój świat.

czwartek, 19 lipca 2012

sobota, 14 lipca 2012

Bielsko

 W czwartek, mając urlop od dziecka i męża mogłam pojechać do Bielska na spotkanie. Z tą wielką torbą wyglądałam dość dziwnie, ale co tam;) Te spotkanie było bardzo owocne. Udało mi się zrobić dwa scrapy i ATC. W sali pełnej śmiechu i rozmów naprawdę fajnie się działało:D Nie miałam czasu nawet zjeść, a sałatki
i ciasteczka tak korciły co dziewczynki dla nas zrobiły.. eh.. Bardzo żałuję, że musiałam uciekać tak  wcześnie bo na pewno zrobiłabym jeszcze jednego scrapa. Dziewczyny dziękuję Wam za organizację tego spotkania i za cuudne towarzystwo:D Cieszę się,że mogłam poznać nowe osóbki: Choco,Paollę, Anię i Agatę:) A... bym zapomniała.. i wylosowałam piękne ATC  od Ewci:D

Moje ATC, zdjęcie z telefonu i kolorki się rozjechały:( Ruda kolorowana zwykłymi tuszami kreślarskimi

ATC Ewy:D

Zakupowy szał:D
Proces twórczy
Czatowanie na obrazki na które się nie załapałam:(
Działam:D


Od tworzenia mam poświatę nad głową:D

środa, 11 lipca 2012

Dalej

Za oknem burza, leje deszcz, Marysia zasypia a ja mam chwilę dla Siebie. Strasznie boję się burzy, konkretnie grzmotów, błyskawice są piękne rozświetlają niebo i nadają mu najdziwniejsze kolory. Jedyne co za oknem teraz jest kolorowe to jadące ciężarówki. Oprócz tego mam tzw. po śląsku rajzyfiber,bo jutro jadę do Bielska na scrapowanko:D. A dziecko dzisiaj już do babci jedzie... może wieczorkiem coś jeszcze zrobię jak będę sama??Zobaczymy...  Na przełamanie tej deszczowej pogody pokaże dzisiaj dwie kartki i malutki blejtram z namalowanym autkiem. Ciekawa jestem reakcji osoby, która go dostanie...

środa, 4 lipca 2012

Start


W poniedziałek byłam odebrać moje wyczekane zakupy w Krakowie:) to one:D
Piękny widok:D
 A dzisiaj oprócz dżemów i kompotów wiśniowych powstała kartka.