sierpnia 06, 2012

Wyzwanie Ekspresowe nr2





Na SP odbyło się kolejne Scrap Party, niestety zabrakło mi czasu by móc wziąć udział we wszystkich zabawach.. jedynie załapałam się na taga.. zrobiłam go w 20 minut:D Załadowałam zdjęcie minutę przed północą:D hehe.. Oj miałam wenę wtedy.. bo po całym weekendzie strasznego szaleństwa mogłam to z siebie wyrzucić:). Tag musiał być zrobiony według wytycznych: tektura z odzysku: baza taga to koniec bloku technicznego, tektura falista z opakowania po pizzy;)
kurs ze SK: kartonowe tło Kolorowego Ptaka:)
i domowe media: u mnie barwniki spożywcze i lakiery do paznokci:D
Tematyka była dowolna.. uff.. a jest nią to co było przez weekend:D Babeczka narysowała się ekspresowo;) A w sobotę walczyłam z tortem:)

1 komentarz:

  1. Piękny mixmediowo -recyklingowy tag! A tocik wygląda kusząco,pewnie okruszka niezostało po nim? Pozdrawiam Francesca

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger