kwietnia 17, 2012

Płócienna rocznica

Witam , chwilę mnie tu nie było. Za dużo roboty było by coś tworzyć. Ale już troszkę nadrabiam. Oto pierwsza cześć rzeczy. Kartka na 35 rocznicę ślubu czyli płócienną rocznicę. Kartonik z nienaciągniętym płótnem jest bazą , na nim znajdują się kółko brązowe wycięte z resztek jakiegoś papieru, na nim szaroniebieskie które jest wydrukiem ze strony canona(kupując ich drukarkę dostałam dostęp do darmowych wydruków). Kwiatek ze strony książki wczoraj powstał  jak uczyłam się różnych kwiatków;).


Drugie to kura którą uczyłam na bazie wydruku na foli termoaktywnej który żelazkiem przeniosłam na materiał. Rysunek kury mojego autorstwa.Jako że kurka ma być na rzepie przyczepiona do książki musiałam zrobić filcowe skrzydełka by rzep mógł się do czegoś przyczepić. Kurka jest makietą większej kury.

1 komentarz:

  1. Kura jest świetna! Piękne rysunki tworzysz, a pomysł - rewelacja! no, no...:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo mocno dziękuję:D

Copyright © 2016 Mój kolorowy Świat , Blogger